Open avonden

De Stichting 'Uit de Bron van Christus' organiseert al zoín drieŽntwintig jaar open avonden in de provincie Friesland om iedereen de mogelijkheid te bieden kennis te nemen van de boodschap die Gods Engelen ons brengen via hun instrument Lhyza. Deze boodschap is voor alle mensen!

Daarom worden huis aan huis brieven bezorgd en in alle huis-aan-huisbladen advertenties geplaatst om de mensen uit te nodigen naar een open avond bij hen in de buurt te komen.

Op deze avonden vertelt een forum van vier mensen, met uiteenlopende achtergronden, over hun ervaringen met Gods Engelen. Ze vertellen over wat zij hebben meegemaakt en waarom zij ervan overtuigd zijn geraakt dat er Engelen via Lhyza spreken. Ze vertellen ook wat je van de Engelen kunt leren en wat de invloed daarvan is op je leven. Hierbij kan een breed scala aan onderwerpen ter sprake komen zoals: het doel van het leven, het Christendom, leven na leven, huwelijk en relaties, gezondheid, beroepskeuze en opvoeding.
Op een open avond is ook ruimschoots gelegenheid voor het stellen van vragen.

U bent van harte welkom!

Hieronder vindt u na de zomervakantie weer een overzicht van de open avonden (aanvang 20.00 uur) vanaf oktober.